活動

暢談創業:Rice Robotics

分享
列印
日期:

2020年12月4日

時間:

13:00-14:00

地點:

Zoom

講者:
Rice Robotics創辦人及行政總裁Victor Lee The AuLaitino聯合創辦人及行政總裁Jerry Szeto (2018 機械與自動化工程 ; 畢業PI Team)
講者簡歷:

講者簡介
Victor Lee是Rice Robotics創辦人及行政總裁,也是Gogovan的創始成員。 他不但止係中大校友,亦都係伯克利加利福尼亞大學畢業,並在產品開發和工業設計領域擁有7年以上的經驗。

主持簡介
司徒冠豐先生畢業於香港中文大學。在修讀機械與自動化工程學士期間,以自動化飲品製作機原型作為其畢業專題,並以此原型參加PI Centre的創業育成計劃。於畢業後與其他中大校友創辦「柯圖科技」。

「柯圖科技」致力開發全自動台式飲品方案,透過結合自動化機械、人工智能以及物聯網的技術,慕求將整個製作材料、沖製客製化飲品以及銷售和管理過程都自動化,從而省卻傳統商業模式的人力成本。

查詢:

Miss Noah Wan T: 6346 4053 E: picentre@cuhk.edu.hk

活動概覽:

科技日新月異,唔少簡單嘅任務例如送貨,巡邏及消毒空氣等等都可以交俾自動化機械人去完成。由一個電影橋段,變成現實中見到嘅產品,有無諗過當中嘅研發過程係點樣?研發公司又係點樣經營?想知多啲,就唔好錯過嚟緊由PI Centre嘅暢談創業啦!當日我哋請嚟Rice Robotics創辦人及行政總裁Victor Lee同我哋分享佢研發配送機器人Rice同埋消毒機器人Jasmine,仲有佢創立Rice Robotics嘅創業旅程!