活动

牧灵关顾委员会十二月午餐聚会:由矜悯出发, 心灵的启迪

分享
列印
日期:

2017年12月14日

時間:

12:30-14:00 p.m.

地點:

Lower Lounge, Chung Chi College Chapel

講者:

陈秀雯医生医学院助理院长(学生支援)、精神科学系副教授

講者簡歷:

陈秀雯医生是精神科专科医生,毕业于中大医学院,任教中大医学院多年。临床执业于公立医院,服务基层市民;近年致力推广校园精神健康。回首行医和教学点滴,最珍惜是有缘遇上真挚的同行人,在人生不同的旅程中,打开心扉,重新发掘自己。

報名:

Fee of Light Lunch (a set of sandwich and fruit with free-flowing tea / coffee): $30 (Cash)
Language: Cantonese
Registration: Please contact Ms. Lam at 3943 6982 or via email at chaplaincy@cuhk.edu.hk before noon of December 8, 2017 (Friday) for reservation.

查詢:

Chaplain’s Office, Chung Chi College – chaplaincy@cuhk.edu.hk