活动

畅谈创业:HomeCourt

分享
列印
日期:

2019年6月19日

時間:

18:30 – 19:30

地點:

Pi Centre, 何东夫人堂地下

講者:

HomeCourt 联合创始人Mr. Philip Lam

講者簡歷:

Co Founder of HomeCourt
Former Software Engineering Manager at Apple in Silicon Valley
Former Microsoft Software Engineer in Seattle

查詢:

Miss Noah Wan
T: 6346 4953
E: picentre@cuhk.edu.hk

活動概覽:

想唔駛教練嘅指導,就成為籃球場上嘅王牌?這不再是夢 – 有HomeCourt就可以啦!依個App可以用iPhone相機捕捉同追蹤你嘅投射情況,實時用AI分析你嘅表現並提供feedback。

想知HomeCourt點樣可以係短時間内獲得400萬投資,同埋聚集150個國家嘅用家?曾經係Apple同埋Microsoft做軟件工程師嘅HomeCourt聯合創始人兼中大校友Mr. Philip Lam會同我哋分享佢創立依個App嘅經驗,想知多啲就快啲黎報名啦!